Followers


Note that if items didn't show up at your suite, then they have expired ..
except if you are trying to get it on the same date the post has been published, then there's a problem with your method !
****
ملاحظة .. إذا لم تظهر الأغراض في جناحك .. فهذا بسبب أن تاريخها إنتهى

ما عدا إذا كنتي تحاولين أخذها في نفس يوم نشر البوست، هذا يعني خطأ في طريقتك

Monday, March 26, 2012

What is lacking- ماذا ينقصنا.؟



I am very annoyed Why Mava Hamas Machae God Code number415 Mtaavatna few mo follow any responses Manchuv?!
Mo necessary responses to competitions contest the withdrawal ofmemberships on the Super Why Mahd comment Aschoff Why BlogsThaniholo award was less than super, even if the Queen's Prize, or even a gift only comments reached 300 and Hana Matadt 10!!
We are paying the effort and work everything Ahan characterized our Blog and Benaml everything and pendants Att Aalid only 3 on the commentators what Aschoff, but their names Why we Mdonntnawhere something Enem Why number Mtaavatna Mayazdad onlyslowly and in codes of a second each Madkhalt it only ZaydinMachae God for them to Athspona envy versa Ntmana them all the best Avatar Hanna Nstahl and even Mahd Why writers write requestShui Why all writers? Machae 5 What is one of them Aschoff ishfeminist I am confused
Possible to Atbkhalo we Delirious time Avatar Delirious time i wantsomething Ihamskm ish Old Code WICH change Ahan Tasironenthusiastic Machae by God shrouded Magsrt Diem settle contestswith prize money of the value of giving up any one part I wisheverything that reads the topic says ish Old Libby feminist Code andSjo God willing, welcomed Tnfzhm as much as possible ..
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
انا متضايقة جدا ليش مافي حماس بالمدونة ماشائ الله عدد متابعاتنا مو قليل 415 متابعة مانشوف أي ردود ؟!
مو لازم ردود حتى بالمسابقات مسابقة سحب على عضويات سوبر ليش ماحد يعلق ليش اشوف مدونات ثانيةولو كان الجائزة اقل من السوبر حتى لو كانت الجائزة كوينز او حتى هدية فقط التعليقات توصل 300 وحنا ماتعدت 10 !!
احنا باذلين جهد ونعمل كل شئ علشان تتميز مدونتنا وبنعمل كل شئ والمعلقات يتعدو عاليد فقط 3 اللي يعلقون ما اشوف الا اسمائهم ليش احنا مدوننتنا فيها شئ ينيم ليش عدد متابعاتنا مايزداد الا ببطء وفي مدونات ثانية كل مادخلت عليها الا زايدين ماشاء الله عليهم لاتحسبوني احسد بالعكس نتمنا لهم كل خير بس حنا نستاهل وحتى الكاتبات ليش ماحد يكتب ليش كل شوي طلب كاتبات ؟ ماشاء الله 5 ما اشوف منهم احد ايش نسوي انا محتارة ممكن لاتبخلو علينا هاذي المرة بس هاذي المرة ابغى شئ يحمسكم ايش اللي بالمدونة تبونه يتغير علشان تصيرون متحمسين ماشاء الله عليها سجى ماقصرت دايم تسوي مسابقات جوائزها عليها القيمة تخلي اي احد يشارك اتمنى كل اللي يقرأ الموضوع يقول ايش اللي يبي نسوية بالمدونة وسجو ان شاء الله رح تنفذهم قدر المستطاع..

7 comments:

  1. انا الحقيقة الى شايفاة ان المدونة حلوة جدا وجهدهاحلو
    واكيد مفيش جائزة حال من السوبر
    وعقبال المدونة ما توصل ل 100000000.. متابع واكتر كمان انشاء الله
    وكمان ممكن تعملوا مسابقات ومش لازم جوائز مالية فى ستاردول ممكن بانقاط او مثلا تحطوا رابط الفائزة على جدار المدونة

    ReplyDelete
    Replies
    1. سورى انا اقصد جائزة احلا * من ...

      Delete
  2. انا كمان شايفة المدونة حلوة و متميزة بس مش عارفة ايه اللى حصل ماحدش بقى بيعلق على المواضيع انا اصلا دى اول مدونة عرفتها و لحد دلوقتى بدخلها كل يوم اشوف كل جديد ان شاء الله ترجع زى الاول و احسن كمان :)

    ReplyDelete
  3. والله حتى انا اول ماعرفت ان في حاجات مجانية على ستاردول كانت من المدونة دي

    ReplyDelete
  4. انا عاجباني المدونة خالــص
    بسس في بعض الملاحظات
    * في ايام مشش بلاقي مواضيع والمواضيع تكون من زمان وهذه الشيء مرات
    يخلني انسى ا لمدونة وما ادخلها كتيير ولما ادخلها بعلق
    بسس ده تقصييير جدا
    اتمنى تعالجوا دي المششكلة
    * في بعض الاحيان تنزلوا الحاجات بعد نزوولها بوقت كبير
    اتمنى تحلووا المششكله دي
    * يا ريت تعملووا مسسابقات غيير بتاعت كل 100 عضو لانه بيبقالها وقت
    وده بيبقى ممل عند البعض
    انا دي ملاحظاتي يا رب تعالجووها ومتزعلووش مني :)

    ReplyDelete
  5. لا مش هنزعل منك طبعا بالعكس شكرا لملاحظاتك
    بس انا عايزة اوضحلك حاجة انا مبعرفش اجيب حاجات حصرية فلازم اجيب منقول واول مابفضى والله بنزل مواضيع علاطول

    ReplyDelete
  6. لاا بالعكس انا لما كنت ادور مدونات لستاردول كثير دلوني ععلىى مدونتكك ومشههوره ترا ومررا فيها اشياء ححلوهه

    ReplyDelete